Hormonsko ludilo

Deseti dan bodenja. Uz manje mučnine, fizički se dosta dobro osećam. Psihički… pa ako izuzmemo izuzetnu ganutljivost, dobro sam!

Znači, plačem na pogled. Sve me pogađa. Nedočekani 21. rođendan moje mačke Lucije, plačem ceo dan ko kiša. Sve što pročitam, sve što pogledam na televiziji, sve me se lično tiče i dira me u moje tanano biće. Ako ne plačem, onda gutam suze i gledam barem u javnosti da se iskuliram. Juče prolazim pored starca koji prosi na ulici, tiho, umoran od života i gotovo. Prvi haustor je moj.

A o lepim stvarima da i ne govorim. Kuce, mace, bebe, roditelji sa decom, pastelne boje, potresne i inspirativne priče, hrabrost drugih ljudi, sve na šta bih inače odreagovala empatijom, sada je podignuto na kub i sve mi je teže da te emocije iskontrolišem, da ipak ljudi ne pomisle da sam, što bi rekli Rusi, sumašedšaja.

Jutros sam otišla da proverim estradiol. <18,35

Po referentnim vrednostima, negde sam na nivou desetogodišnjeg dečaka (možda zato toliko kmezim). Pošaljem rezultate mom bogolikom doktoru, a on mi naravno satima ne odgovara. Dovoljno da moj um krene da vrti šta bi to sve moglo da znači. Srećom, pa sam totalno neobrazovana po tim pitanjima, pa ne mogu ni da zamislim sve te crne scenarije, ali sam se zabrinula zašto tako niska vrednost, kad bi navodno trebalo da ide na gore.

Kako je moguće da sam pre dvadesetak dana imala estradiol preko 40, a sada je pao na ispod 19? Da li to znači da mi trebaju neki drugi hormoni ili da će proces trajati duže? Popodne bi trebalo da ubacim još jednu vrstu hormona, da li to i dalje važi ili ne? Ako ne, da li ću imati vremena da nabavim te neke druge hormone?

Roje se pitanja u mojoj glavi, želudac mi se stegao kao pesnica, a odgovor i dalje ne stiže. Posle 3h najzad je odgovorio da je estradiol super i da nastavljamo dalje po planu.

Olakšanje. Ali problem sa stresom je što on ne može da nestane istog trenutka kad vi razrešite neki problem. U sekundi nastane, ali organizmu i umu posle treba neko vreme da se stabilizuje i vrati u normalu. Super što je estradiol super, ali meni će sad trebati još par sati da umirim želudac i izbacim iz sebe svu tenziju. Možda bi jedan trening danas bila prava stvar. Izudaram malo boksersku vreću i posle sam zen.

Leave a Reply

Powered by WordPress.com.

Up ↑

